王镇泉结婚兄弟团|袁伟豪担担抬抬…

王镇泉结婚兄弟团|袁伟豪担担抬抬出私伙赠老友 黄智雯唔急结婚想玩即兴

TVB娱乐新闻台主播王镇泉与圈外女友Vanilla拍拖年半时间,去年底宣布求婚成功,今日拉埋天窗举行婚礼,兄弟团包括有袁伟豪及黄智雯,而圈中好友谭俊彦、朱晨丽、陈炜、汪明荃及江美仪等到贺。

今日为王镇泉担入「兄弟」的袁伟豪表示并没有刻意挑选礼物:「礼物就系做渠兄弟,(高歌一曲?)睇情况啦!我就想帮轻吓渠,所以喺屋企搬部琴出嚟,帮渠队Band set up吓!」袁伟豪还透露今晨看见新娘子进场时感动落泪:「阿外父大人同新娘子出嚟慨时候,我就谂返起当日我哋(和张宝儿)结婚,我自己都喊呀,忍唔住,鼻酸一酸就拧转头,呢啲画面太感动喇。」

另一方面,原来袁伟豪和张宝儿亦有见证王镇泉求婚,张宝儿更大赞王镇泉做事认真为有兼顾到细节。袁伟豪说:「大家互相帮助和策划,所以合成咗今日都成为渠慨兄弟之一。」

黄智雯:「我哋慨友情系好自然,平日冇话特登约出嚟食饭倾偈,但有啲咩事例如我有剧集有专访嗰啲渠都会好撑我,今日系渠人生重要慨日子,所以我都好支持渠呢个兄弟。我以为做兄弟有好多搬搬抬抬要做,点知今日个个兄弟都好健硕,叫我坐喺度同人影吓相,得闲过做姊妹,好舒服。」问到黄智雯可有被催婚?她笑言会慎重考虑,但笑言如果要行动都会比较即兴,最紧要是双方开心。













Leave a Reply