星岛网:陆焕恆排骨变40吋胸肌男全因张家辉…

星岛网:陆焕恆排骨变40吋胸肌男全因张家辉 《隐形战队》反恐大隻仔

参加TVB2020年《衝上云霄大选》夺得季军的陆焕恆(Godwin),在《隐形战队》饰演反恐特勤队成员“冯进”,有大量着紧身Tee操练的场口,身材健硕的他大派用场。原来178cm的Godwin曾经是120磅的“排骨仔”,见到《激战》中的张家辉,燃起心中一团火,发奋狂操变40吋胸肌型男。撰文:杜杜

Godwin在加国大学毕业即返港做空中少爷,无心插柳下参加《衝上云霄大选》,自知跳舞唔掂,更冇谂过得奖,“成功入围有5千蚊咪试吓,点知真係入到围先同屋企人及女朋友讲,最初只係谂住试吓,决赛时跳舞又有甩漏,真係冇谂过可以攞到季军。”

变大隻惹狂风浪蝶
现在Godwin一身结实肌肉,原来他足足花了8年时间操练,“我喺加拿大读书时只有120磅左右,但我有178cm高,成日俾人笑排骨仔,但睇咗张家辉《激战》后,好欣赏佢身形,佢嗰时都接近50岁都可以做到,于是上网睇片自学健身,慢慢见到啲衫开始唔啱着,开始有成功感就继续操,最后愈嚟愈有兴趣,仲想帮到更多人,咪考埋健身教练牌。”

Godwin承认变大隻后,多了很多狂风浪蝶,不论香港定外地、男女都有,不过自言不随便的他会客气婉拒,参赛时更公开已有化妆师女友Joey 。

虽然《隐形战队》戏份不多,但Godwin认为是好好学习机会,而且演到反恐特勤队很兴奋,“係我第一套剧,第一次演戏,好新鲜亦学到好多嘢,最难得可以着住制服揸枪演出。”对于未来,Godwin希望继续演纪律部队角色,特别是消防员,“以前睇《烈火雄心》,觉得消防员衝入火场救人好有型,现实真係唔会有机会接触都好想试吓。”
















Leave a Reply