明报OL:郑欣宜尾场演唱会3度落泪…

明报OL:郑欣宜尾场演唱会3度落泪 5度安歌满足粉丝

郑欣宜(Joyce)昨晚举行尾场红馆演唱会,获胡枫、罗兰、关心妍与丈夫、卢慧敏(Amy Lo)、云浩影(Cloud)、ERROR的梁业(肥仔)等捧场。Joyce在演唱会上三度落泪,她一开场劲歌热舞后,看到全场的热烈反应已眼湿湿。音乐总监何秉舜在台上以钢琴伴奏Joyce演唱《你是什麽时候开始不爱我的?》和《恐惧蚕食心灵》时,台上升起一个“小房间”四边落雨装置,一对男女舞者在房内演绎情侣又爱又恨的激情。Joyce唱完后向前排观众说︰“你哋有冇洒到水?有冇觉得自己喺主题公园玩水上过山车咁刺激?”

谈到今次演唱会的舞台灯光效果,Joyce说:“相隔9个月再开骚,我同公司讲要不惜工本,大家睇吓台边呢四条柱,叫做Ground Support,係英国口音,因为佢哋嚟自英国,好international同埋a little bit威水,好多外国歌手都会用呢种Ground Support,去做好靓嘅灯光效果,希望大家细心欣赏。至于坐喺柱边朋友唔使担心,我会行近你哋唱歌,当然老规矩係以欢呼声决定我行去边啦!”全场欢呼大叫“靓女”、“好索”,Joyce非常开心,做出心心手势互动示爱。演唱会尾声时,全场大合唱《女神》,Joyce忍不住眼泪。

尾场观众反应热烈,完骚后不肯离场,Joyce五度安歌。她换上个唱主题Tee及牛仔裤出场,全场大合唱《拥抱爱》。她落台后再被观众召唤,戴着帽和毛巾再出场唱《兄弟》。Joyce表示这首歌是其初出道作品,很有纪念价值。第三度出场时,Joyce希望唱一首有度假感觉的歌,让歌迷开开心心离场回家,于是唱出《懒人包》。不过,观众仍未肯回家,Joyce再出场唱《渺小》后,连乐手都离场。粉丝的热情呐喊令Joyce第五度登场,她清唱《上心》后说:“真係无歌啦,真係要认真地拜拜,一係咁,我再次约定你哋!”然后向全场飞吻落台。

Joyce骚后受访时,直言不捨舞台,因不够喉兼抵受不住观众欢呼声,所以数度上台,并有意举行巡迴演唱会。虽然舞台因设计了4条大柱而放弃过千座位,她说︰“值得,最紧要大家睇得开心。见到观众冇戴口罩嘅开心表情,大合唱时都唱得铿锵,好感动,忍唔住喊。我唔係喊咗好多次,进步好多。”谈到尾场没嘉宾,Joyce笑道︰“郑氏宗亲会,嘉宾咪郑欣宜囉﹗因为我想唱多啲,观众都想继续安歌。”

Joyce指爸爸郑少秋因不在港未能捧场,但有送上花篮及传短讯鼓励。她说前晚第2场因毛舜筠捧场而十分紧张︰“我好欣赏佢,初入行时曾经同佢一齐拍剧。佢第一次嚟睇我嘅红馆演唱会,我同自己讲要用尽饮奶嘅力做好个骚。”被问到隐形花店老闆男友可有捧场时,Joyce表示︰“第一晚Do姐(郑裕玲)做嘉宾时,我已答咗有拍拖,我同全场观众拍拖。总之爱我嘅人都有嚟支持,今日咁开心,唔讲呢啲。”





Leave a Reply