星岛:柯炜林难忘同发哥齐做坏事…

星岛:柯炜林难忘同发哥齐做坏事 幸运拍住影帝影后演《别叫我”赌神”》

柯炜林(Will)最近频频孖住发哥周润发和袁咏仪(靓靓)为电影《别叫我赌神》宣传,戏中发哥和靓靓饰演 Will父母,有不少感情戏。Will形容是“幸运被选中嘅细路”,戏外一样得到两大前辈照顾,最难忘跟发哥戏外都好似“两仔爷”一样相处,瞒住发嫂愉愉做坏事。

採访:杜杜 摄影:朱伟彦 髮型: Oscar Ngan化妆: Tammy Au服装:ZEGNA

《别》片早在2018年拍摄,Will忆述试镜时他还是出道不久,当时亦未知发哥和靓靓饰演父母,当得知有机会跟两位前辈合作已相当兴奋,而得知“中奖”的一刻,更加开心到不懂反应,“我记得当时喺街,收到电话听完呆咗,跟住就眼湿湿,要行咗上山平复吓心情。”问他为何能成为“幸运被选中嘅细路”,他就尴尬话:“我一直都唔够胆问,不如你哋帮我问啦!”而日前发哥终在首映时透露,贪Will够傻而拣他。

难忘再跟智叔最后合作

由于电影中Will跟发哥有不少跑步戏份,开拍前两个月,发哥便隔日搵他一齐练跑,这段日子令他好难忘,“我哋练跑啲地方比较偏僻,我又冇车,所以发哥每次会嚟我屋企车我,之后又会带我食好嘢,最后再车我返屋企,我哋倾咗好多嘢,呢段日子好帮到我哋拍摄。”

发哥对Will爱护有加,戏里戏外更似父子般相处,Will最难忘一次是去食饭,“嗰间餐厅我哋成日去,发哥同我都好锺意食一款河粉,但发嫂嗰日冇点拣咗其他嘢,但发哥话想食,我就细细声和应‘係啦,我都想食’,于是发哥即刻叫咗碗一齐食,发嫂问返佢就解释话Will想食,我哋好似背住发嫂偷偷做坏事咁,哈哈!”

至于戏中妈咪靓靓,Will一样感激对方带入戏,“我哋有好多感情戏,我问佢可唔可以拍之前望住对方对眼一分钟,等我可以易啲投入感情,佢好好每次都帮我,仲会喺现场叫大家静静,话要同个仔培养感情。”

另外跟已病逝的智叔廖启智再合作,亦令Will好难忘,“我第一部戏《点五步》已经同智叔合作,隔咗咁耐唔知佢仲记唔记得我,智叔竟然主动埋嚟搭住我膊头喺我耳边嗌‘牛屎’(《点五步》中角色),有佢喺度我个心即刻定咗,后尾知佢离开真係好难接受。”










Leave a Reply