晴报:隐门丨阮浩棕曾离巢再做新人发展顺遂…

晴报:隐门丨阮浩棕曾离巢再做新人发展顺遂 遗憾再听不到嫲嫲梁舜燕讚赏

阮浩棕这次扮演张逸风一角,首次有由头到尾贯穿全剧的重要角色,他坦言收到剧本时大感压力,“我明白机会係非常难得,有个咁好嘅机会,一定要好好把握!经验话畀我知要放鬆,但难免为自己带来无形压力。

拍摄过程上,我觉得自己过分谨慎同小心,后来拍多咗几套剧集,再睇《隐门》播出就觉得自己太紧张。”《隐门》之后,阮浩棕于另一剧集《灵戏逼人》都有不错的发挥,他表示非常庆幸,“今年入行第十年,十年时间仍然有好多观众唔认识我,成日都话呢个新人几好,我做新人都做咗十年,但明白嘅,始终离开过TVB一段时间,过去值得留意嘅作品唔多,观众未认识我係正常不过。”

阮浩棕出身于演艺世家,嫲嫲是已故资深演员梁舜燕,爸爸是著名导演阮惠源,二叔阮惠熊及姑妈阮曼莉都先后做过演员。阮浩棕笑言未知是否遗传的关係,小时候已经有表演慾,他说:“妈妈早就预料我会行呢条路,所以同我约法三章,无论我做咩都好,读完大学再谂。直至我决定入行,我第一个係话畀嫲嫲知,我仲记得自己讲过一句,‘希望将来不会被人嗌我係你个孙,而係你係我嫲嫲!’当时真係几心高气傲!”

直至家人为梁舜燕举办入行60周年晚宴,宴请不少圈中具份量的前辈出席,阮浩棕透露筹备的过程,慢慢了解嫲嫲的过去,才反省自己不知天高地厚,“我实在好大胆,能够做到佢嘅一半?唔係,就算係做到佢三分之一已经好厉害!”他感激家人带来丰厚资源。

初入行时,怕人家知道他是梁舜燕的孙儿,又怕自己做得不够好,又不想靠关係得到机会,想起离世的嫲嫲,阮浩棕不禁哽咽眼湿湿,“啱啱入行入训练班,心入面最希望係三代同堂去合作做一件事,虽然事与愿违最终做唔到,《EU超时任务》感觉係圆咗半个心愿,可以同嫲嫲合作,绝对係心入面最美好嘅一个回忆!其实嫲嫲对我影响最大,几个孙入面佢最锡我,回想起嚟真係好多遗憾。由我入行开始,每次演出,嫲嫲都会讚,周围同人讲我係佢亲孙,好叻仔演得好好,但我冇接受过佢嘅讚赏,因为我觉得我做咩佢都觉得好㗎啦!好遗憾到而家我终于有少少成绩,观众见到我,但我再听唔到佢嘅讚美。”

2017年阮浩棕离开TVB北上发展,他形容从来没想过要有巨大突破或者赚大钱,一切都是学习过程,由于爸爸早年就在内地工作,两父子感情不算深,直至过去的几年在内地得到爸爸的照顾,修补双方的关係,“当初我入行,爸爸一早就话咗唔会带我上去拍戏,因为我咩都唔识,上去注定失败,所以入TVB由低做起。起初演戏我都唔太听佢意见,但我忘记其实佢係一个经验丰富嘅幕后大前辈,北上几年见识到佢嘅工作态度,认识到唔同嘅人,再新思考番爸爸对我讲过嘅说话,心谂如果早啲听得明佢嘅说话就好啦!”

他近年重返TVB,在《我家无难事》、《隐形战队》和《隐门》等演出都有不错的成绩,一向严厉的爸爸见到他的表现,都称讚儿子有进步。
















Leave a Reply