星岛:新晋咪神陈欣茵突然宣布离TVB

星岛:新晋咪神陈欣茵突然宣布离TVB!约满变自由身 自爆“单身”要有新开始

TVB“J2ers”陈欣茵(Yanyan)在2018年10月加入J2 节目《后生仔倾吓偈》,到了2021年签约成为TVB“亲生女”,本来发展不俗的陈欣茵,昨晚(4日)在社交平台突然宣佈与TVB结束5年宾主关係!她在长文中适逢9月是新学期,她亦有新开始和新身份:“嚟紧想呈现不一样耳目一新嘅‘陈欣茵’!”

陈欣茵昨晚出PO称“有重要事情宣布”并说:“我单身了!!! 讲笑,陈欣茵自由身了!係旧公司嘅合约正式完结。好多谢公司过去五年给予嘅机会,开头误打误撞入行加入咗《后生仔倾下偈》拍综艺节目开始做主持 继而入咗《学是学非》 做是非精。到Jade拍剧做演员客串《爱回家》 到拍《痞子殿下》,第一次著古装,继而J2开台,拍咗好多我自己都好钟意嘅节目《舖舖poker》、《逝者代言人》 三个饮食节目等等,都係我冇预计过会行嘅路。喺而到认识到一班好好嘅朋友,一直好照顾我嘅前辈,一直好包容我嘅幕后同事,一直提点提携我嘅监制导演,最紧要係一路支持我演出嘅观众。”

收到大家正面comment

陈欣茵还说不论演员、电视节目主持、活动司仪、婚礼MC,收到大家正面comment,她说:“都係话每次见到我都觉得好欢乐呀、开心果呀、搞笑呀、贴地呀,够真性情等等等等,当然好嘈呀,把声好烦呀好尖等等嘅意见,我都照单全收,亦有认真努力改善同进步。无论好坏意见都由衷感激,因为呢一切都係好代表到我嘅性格同character,正正呢五年係81 82台印证咗我青春嘅足迹,每一位观众都见证住陪住我成长,先至有大家呢一刻认识嘅‘陈欣茵’。”

梦想在幕前发光发亮

最后陈欣茵表示在幕前发光发亮,一直是自己的梦想:“但毫无牵绊地享受生命,係终极嘅人生意义,所以好希望可以自由自在咁去追梦。适逢9月新学期、 新开始、新身份,嚟紧想呈现不一样耳目一新嘅‘陈欣茵’俾大家,继续自省、继续追求进步,希望自己会喺唔同平台俾大家见到,未来会尝试喺更多未知嘅领域 ,例如电影、广告,Hope for the best,更多嘅机会俾大家见到我嘅作品,当然正式跳出框框,不论你我都需要时间适应同习惯,所以我会努力拍多啲片俾大家睇!”













Leave a Reply