炎明熹《Little Magic》…

炎明熹《Little Magic》登叱吒榜首成4台冠军歌 预告2场个唱嘉宾位有惊喜

炎明熹(Gigi)的首次个唱《炎明熹Gi-FORCE演唱会》将于下周六(10月7日)开锣,连日来忙于排练的她今天(30日)收到好消息,6月尾推出的歌曲《Little Magic》继中文歌曲龙虎榜、新城劲爆流行榜、劲歌金榜后,也登上商台903专业推介冠军位置,成为她的第一首903专业推介冠军歌。

Gigi说︰“当日收到《Little Magic》呢首歌,有少少担心歌迷会唔会接纳,因为隻歌好少女味,节奏好轻快,同我本身个形象唔太夹,加上我换咗另一种唱腔,惊大家唔认得我把声。”

首次成为四台冠军歌得主,Gigi归功于一班幕后团队:“要多谢作曲嘅J.Arie、填词嘅雷暐乐、监制陈考威、编曲Sea Travel,当然仲要多谢公司上下,落力为《Little Magic》宣传嘅所有同事。”

虽然唱少女风作品获歌迷受落,Gigi对日后会否多唱这类歌有保留︰“我仲係新人,应该尝试更多唔同嘅曲风,慢慢摸索自己日后嘅歌路,所以唔同嘅曲风同音乐人,我都想尝试同埋合作,正如嚟紧我嘅演唱会,特别搵咗两位我好欣赏嘅前辈做嘉宾,两个都係第一次同台合作,我自己都好紧张,但我相信大家会有惊喜,希望歌迷会喜欢我呢个安排。”

Leave a Reply