明报:连诗雅入场撑《扎职2》…

明报:连诗雅入场撑《扎职2》 陈家乐“醋”爆:佢支持佢偶像黄宗泽

黄宗泽(Bosco)、张继聪、陈家乐为有份主演的电影《扎职2》连跑7场谢票。早前陈家乐老婆连诗雅(Shiga)于社交平台限时动态,上载一幅戏院内播放完电影《扎职2》的相片,相片中除了有老公陈家乐,还有另外两位男主角黄宗泽及张继聪,Shiga在限时动态写上“预祝票房大卖”,明显捧家乐场,劲sweet。

家乐随后亦转发太太限时动态,更说“多谢支持,好似第一次黎(嚟)睇有我既(嘅)戏”,以为互动好sweet,不过家乐接着又写“定係睇你偶像?你自己知自己事啦﹗”语带醋意呢﹗

谢票当日,家乐表示之前Shiga并不太喜欢看他的戏,首映当日是首次入场看他主演的电影,“因为可能我多数嘅戏都係爱情片,今次难得嘅一套江湖片,我係冇感情线,所以佢就好主动话要嚟睇啦。”

但随后又觉得她并非捧自己场,笑说:“其实佢係嚟支持佢嘅偶像Bosco,佢係好锺意睇Bosco嘅戏,佢一瞓唔着觉,就会开电话、开电视睇Bosco嗰啲剧,《溏心风暴》1、2、3,所以我都好熟Bosco㗎啦,好似同佢成日见咁样。”

问他会否呷醋?家乐直言没有,因为他亦有自己偶像,“咁唔通佢又呷醋咩?唔紧要吖,佢咪嚟睇囉,最好叫晒佢啲亲朋戚友、fans去睇,支持套戏就得㗎啦,《扎职2》加油!”

问到黄宗泽是否认识“陈太”,他表示之前曾为Shiga网上节目《丝打围炉》任嘉宾,接受过她访问,他说:“嗰阵时佢都有同我讲,佢话佢好锺意睇我嘅戏,我有问佢:‘咁家乐知唔知㗎?’佢话梗係知啦!佢话:‘𠵱家最爱我老公!’两个成日喺我面前晒命,show恩爱!”首映当日Shiga专诚捧场,Bosco笑言要多多支持,“既然陈太咁捧我哋场,应该自己揞荷包用佢老公名义买10张飞,用我名义买5张,支持我哋。”

Leave a Reply