罗子溢帮老婆拣肉搏对手 王敏奕唔敢谂视后…

罗子溢帮老婆拣肉搏对手 王敏奕唔敢谂视后:观众投入我已好满足 | 香港01

《婚后事》本周进入结局篇,一众主演包括罗子溢、陈自瑶、王敏奕、黎诺懿、罗天宇等(17日)现身宣传活动。

比起剧情,戏中一幕又一幕嘅亲热戏似乎更多网民讨论。王敏奕在剧中为留住罗子溢,不时抛身色惑,讲到上星期伸手入罗子溢裤头一幕,罗子溢表示大家相识多年,所以绝不尴尬。“镜头睇好衝击,但其实位置係偏离航道。”王敏奕表示老公未睇到呢一幕,但亦唔担心对方会嬲,因为大家都係演员,希望做出该有嘅效果。

剧集播出后,罗子溢与王敏奕早年在《Y2K系列》合作嘅片段遭网民“出土”,王敏奕笑言当年在剧中是一名迷妹,而当时仲读紧中学嘅佢仍未入行;罗子溢对当年嘅王敏奕印象十分深刻,因为她每次开工都係著白色校裙。

王敏奕凭Mira一角获封最靓小三,网民又话“欠佢一个视后”,但同样“欠一个视后”嘅仲有陈自瑶,王敏奕谦虚表示每个演员在剧中都有好好发挥。“无一个批判性话绝对好定坏,每个角度都有表达嘅嘢,对演员嚟讲係好爽,观众咁锺意同投入就係我最大满足,我已经觉得赢咗。”

问到如果老婆杨茜尧将来接到类似剧本,罗子溢笑言会帮手拣男主角。“我会拣罗子溢,哈!其实嗰时佢拍《家族荣耀》同张智霖有场床戏,我当时都有同佢讲:‘我同老婆倾过,如果要拣都拣你。’”



Leave a Reply