星岛:杨梓菁唔会公开BB爸爸身份 …

星岛:杨梓菁唔会公开BB爸爸身份 疑患产前抑鬱狂行楼梯催生

杨梓菁(Wiyona)早前突然宣佈已诞下B仔Jace,并解释非刻意隐瞒升呢做妈咪,只因意外怀孕后情绪出现问题,疑患产前抑鬱,产后伤口又发炎,才于囝囝4个月大公佈喜讯。对于囝囝爸爸身份,Wiyona跟圈外男友有共识将不作公开,暂未有结婚计划的她,期待囝囝未来做花仔行婚礼,她正努力操fit身形,计划全面复工。

採访:杜杜 摄影:朱伟彦 首饰:@marylyn.style 场地:No.2

Wiyona跟圈外男友意外怀孕,初次陀B令她压力超大,情绪更出现问题,疑患产前抑鬱,“最初唔记得有咗会撞亲,之后就太担心成日谂啲负面嘢,BB会唔会突然冇心跳?脐带绕颈?好想佢快啲出世。”

她试过突发脾气大闹朋友,“朋友话‘你做咩成日催BB出嚟,住耐啲好凑啲㗎’,难听过粗口,我好恶咁话‘又唔係你陀,你试吓陀吖’。”为快点生B更用尽方法,“听过行楼梯有帮助,屋企隔篱有条400级楼梯,就叫阿妈陪我每晚行5、6转,但冇用,BB都要催生,较预产期迟1日出世。”

Jace出世时重8.2磅,Wiyona本打算顺产最终都要开刀,但因她睇少这一刀,结果搞到伤口发炎,“以为坐月喺屋企就得,冇概念要真係休息,成日走去抱BB,郁动好多,伤口成日摺埋咗就发炎,有血水流出嚟,要打麻醉针洗伤口,真係痛不欲生,又上奶胸又痛,夜晚冇陪月又要4个钟喂一次奶,好想打晕自己瞓返觉好。”

正因忙于照顾BB及身体,她暂未有计划跟男友结婚,“结唔结婚有冇嗰张纸其实冇分别,或者迟啲先,唔使咁急,我都期待结婚,谂过个仔做花仔嘅画面都想喊,都想有日可以实行。”她跟男友有共识不会公开其身份,“佢係专业人士,唔方便喺报纸杂志出现,唔想影响到对方。”

Wiyona希望事业同家庭取得平衡,“keep住做嘢係keep返自信同价值,与时并进先可以教仔,唔可以成日屈喺屋企,全世界得个仔。”不过她暂时未能跟囝囝分开太耐,“BB 4个月时,有套剧要返内地拍10日,BB太细而推咗,到佢1岁应该可以飞,近嘅可以带埋佢去都得。”她已开始操返靓身形,“好耐冇做运动肌肉都流失,依家要慢慢操返fit,拍打戏都冇问题。”













Leave a Reply