星岛:林嘉欣拍戏23年自爆怪行…

星岛:林嘉欣拍戏23年自爆怪行:睇唔到自己啲戏 兴奋同囡囡研究剧本有得著

林嘉欣首度成为“香港国际电影节”大使,她以往曾是电影节常客,特别是初入行时要疯狂睇戏恶补不足,但做了妈咪后me time激减,现在睇戏更会受两个囡囡影响,所以近年多睇韩星作品。因为耳濡目染,14岁大女对电影都好有兴趣,嘉欣收到新剧本更会同囡囡一齐讨论角色,非常有营养的亲子活动。另外,嘉欣有一个睇自己戏的奇怪习惯,相当特别。

採访:杜杜 摄影:谭志光 髮型:Kristy Cheng 化妆:Will Wong 服饰:Miumiu、nanushka netaporter、Bvlgari、Christian Louboutin 场地:Hyatt Regency Hong Kong Tsim Sha Tsui

嘉欣笑言因为要平等所以一口答应做大使,“10几年都冇女演员做大使,有冇搞错?!性别平等去咗边呀?!哈哈!”跟陈果导演及张献民教授出任“火岛大奖 – 新秀电影竞赛(华语)”评审,嘉欣认为3人是不同领域代表,而只需在8套作品中拣选,算很轻鬆,“我试过去东京做短片评审,睇咗40几部,原来45分钟都係短片,我发觉后,哗!哈哈!但係好过瘾嘅。”

她做评审准则会由观众角度出发,“唔会喺度睇眼泪有冇喺两个眼睛,唔会挑剔呢啲嘢,着眼点都係导演、演员嘅选择。”

享受跑影展煲戏

嘉欣对做评审持开放及期待态度,但唯独不能看自己作品,“作为评审同睇自己戏係好唔同,睇自己戏係睇唔落,好多干扰,我要隔好多年先可以睇返自己嘅戏,冇办法喺首映睇,会谂返现场好多嘢。”她又很享受以往跑影展的日子,“攞个pass就可以睇,康城、威尼斯、柏林呢啲影展,唔一定喺电影院睇,唔够地方播放,试过喺威尼斯好似马戏团嘅帐篷入面睇,又试过喺船上面睇,每个人有隻艇仔,好大个银幕好过瘾。”

以往她亦经常去“香港国际电影节”睇戏,但自从有了小朋友就减少了,“冇乜自己时间,我依家又多一瓣就係陶瓷,基本上呢4年真係好少睇电影,加上疫情,大家习惯睇唔同嘅串流平台,冇乜入场睇戏。”作为大使,她都希望想到方法,推动大家入戏院睇戏,“最锺意入戏院可以有两个钟头抽离现实,好专注冇其他干扰,电影院会唔会係被遗忘嘅场所呢?谂到呢样会觉得好伤心。”

从来唔会睇鬼片

讲到睇戏口味,嘉欣主要看心情,但偏好暗黑类型,“如果睇咗几部都好阴沉,要睇返啲light啲。”她初入行时会规定自己每日睇戏,当做功课,“成日觉得试镜获得《男人四十》个角色,但我冇读戏剧、表演、电影,冇喺嗰个氛围下成长,咪逼自己1日要睇几部戏,法国新浪潮、二战后日本导演作品、好多美国独立电影、欧洲戏又有,我嘅training除咗走好多地方嘅戏剧工作坊,就係睇好多经典电影。”但鬼片就咪搞,“我会拍但唔会睇,15岁开始一个人住,仲要睇埋嗰啲戏会好惊,风声或者好大力闩门,我都会幻想係嗰样嘢。”

幕后工作冇兴趣

当妈妈后,嘉欣笑指近年睇戏口味也受两个囡囡影响,“有时都会想引导佢哋一齐睇某部戏,几好睇喎!但係dead air冇人睬我,哈哈!佢哋拣嘅,我就会喺侧边睇杂志,佢哋就会叫我唔好揭杂志,想同我分享。”而分别14岁的Kayla及11岁Sofie已由爱看动画转到另一类,“韩国嘢多,佢哋开始锺意呢啲。”她又会跟爱睇剧本的Kayla讨论,甚至接新角色也会跟囡囡一齐研究,“小朋友冇filter,嗰啲问题好直接,有时佢哋啲疑问觉得又几好喎!我都会受佢哋影响,我每次接部戏都锺意同佢哋讨论,家姐好锺意攞我啲剧本嚟睇。”

当演员多年,嘉欣终在2022年音乐剧场《塑像谱:窥看时间狭缝凝固的某一刻》,参与构思演出部份故事,但其实她对演员以外岗位兴趣不大,“上次导演甄咏蓓搵我,我先尝试,我唔会话主动去做呢样嘢。”

她更笑指其他岗位太难,未必能胜任,“导演要管太多嘢,哈哈!我连啲女都唔想管咁滞,我都唔想有人管我;编剧我又唔够叻,我都係做返最擅长(演员),沉溺喺剧本嘅潜藏世界已经最舒服。”













Leave a Reply