星岛:J2患癌主持文颂男完成化疗…

星岛:J2患癌主持文颂男完成化疗 撰千字文交代病况:活得好冇尊严

J2主持文颂男去年12月自揭患罕见的尤文氏肉瘤(Ewing’s Sarcoma),需要停工休养。日前文颂男终于再度亮相《不正常爱情研究所》,不过原来也可能是他最后一次录影该节目。文颂男今日再在IG撰写长文,透露已经完成第一阶段治疗,可惜经历五次化疗后,肿瘤不但未有缩小,还反而变大。

文颂男化疗后肿瘤反变大
文颂男今日在IG贴出身穿病人服,坐在医院内的光照片,相中见他没精打采,似乎忧心忡忡。文颂男撰写千字长文,讲亦第一阶段治疗的结果:“做咗五次嘅化疗,但係治疗无效。照咗磁力共振,发现个肿瘤唔单止冇缩细,仲变大咗少少。”

文颂男直言每次化疗就像经历生死:“体上好难受好辛苦,而且所有毛髮都甩晒,个样好似妖怪咁,到后期仲开始痛返。我真係觉得好无奈,好似咁辛苦但係完全冇意义。”文颂男透露医生对他说肿瘤变大:“最后一次化疗都唔好做喇,准备做电疗啦。”当时心情犹如跌入深渊。

文颂男自揭排泄出问题
文颂男对病情亦感到非常担忧:“我真係好惊,感觉距离死亡又近咗一步,而且可能唔係死咁简单,係会死得好痛苦。”他表示下肢、盘骨附近位置越来越痛,连吗啡亦无法舒缓,身体更会不自主抽搐,某些部位变得麻木,就连排泄出问题:“开始有种感觉係‘我活得好冇尊严’,因为行动不便、痛,每日都係喺屋企对住四埲牆,几乎零社交、零工作,每日都活得好似好无意义咁。我成日都好惊,好惊可能临死前会半身不遂、全身插满喉管、无时无刻都伴随住巨大嘅痛楚、意识唔清醒又表达唔到自己。”言语间充满不安。

经历过不少辛酸的文颂男慨叹道:“喺我以为终于生活可以稳定啲嘅时候,又畀咗呢一个难关我,而今次我觉得我真係控制唔到,冇办法靠自己去解决。就算我想放弃,但其实根本唔知可以点放弃。”更表示现在病到每日度日如年:“唔知几时可以开始电疗、几时先可以舒缓到我嘅痛楚,我只係盼望可以快啲唔痛。我真係觉得好攰、好攰、真係好攰。”

文颂男仍乐观对抗癌魔
不过文颂男依然乐观对抗癌魔:“我仍然好努力对抗呢个病,即使几唔想食嘢,都逼自己食;即使几痛都好,都逼自己要郁吓,唔好畀啲肌肉退化得咁劲。”更决定活在当下,享受现时仍然拥有的一切:“呢段时间虽然我喊好多,但喺可以笑嘅时候,我放声笑;想讲咩嘅时候,尽情去讲,唔会再收收埋埋,因为有啲嘢,而家唔做,以后唔知仲有冇机会做。”

不少网民都留言为文颂男打气,文颂男亦统一回覆:“好多谢大家嘅留言,我全部都有睇晒。我一路睇一路喊,觉得好感动。真係好多谢大家嘅鼓励,我估唔到咁多人都爱我、支持我。虽然大家嘅言语帮助唔到我肉体上嘅问题,但係都会化成我心入面嘅动力。多谢大家!”希望文颂男能够成功战胜癌魔,早日康服,回归幕前演出!













Leave a Reply