TVB剧组陆续复工 郭晋安为人为己…

TVB剧组陆续复工 郭晋安为人为己匿埋食饭盒

TVB因疫情严重,不少台前幕后工作人员都先后中招,故之前除了剧集《爱.回家之开心速递》外,所有剧集拍摄停工至本月20号,再另作通知安排,不少TVB旗下艺人都认为公司处理手法相当好,亦顾及员工安全。

东网收到消息,多个剧集《回归》、《曙光》、《轻‧功》及《破毒强人》分别于下周一开始陆续复工,而《回》剧主角郭晋安受访时谓:“既然公司叫开都要开,惟有自己小心啲,排戏都唔会除口罩,正式拍时先会除低,食饭都唔会一齐食喇,自己买个饭盒匿埋一边食啰!返到屋企自己都会勤力做检测,尽量自己做好防预措施!”

讲到公司“闭环”一事,他又说:“呢个我又未谂过,公司都未有正式通知,我就未有去谂。”同样是《回》剧的陈嘉慧之前中招已康复,她都表示已收到通知,随时都准备好开工。

而《轻‧功》的男主角黎耀祥受访时表示:“都抖咗成个月,公司又做晒消毒,大家做足检测,呢个阶段差唔多,公司决定得开番都应该好清楚大家嘅健康情况,都会拣啲场口少人同室内嘅戏份拍咗先。”


Leave a Reply