胡定欣重返Gym Room被笑条腰唔够Fit…

胡定欣重返Gym Room被笑条腰唔够Fit:好嬲

艺人胡定欣(Nancy)身型一向Fit到漏,皆因佢经常跑步同做Gym保持健康,早排健身室因应政府防疫措施而要关闭,直到近日疫情放缓,健身室亦终于可以重开,Nancy就急不及待即刻飞去操番吓,佢仲喺社交网甫咗两张喺健身室嘅自拍相,睇得出佢系几咁兴奋,不过佢就留言:“有人话我条腰……我好嬲!就系唔够Fit先得嚟操Fit呀嘛,系咪先?!”

虽然佢冇提到对方话佢条腰系肥咗、粗咗定冇咗,但佢咁嬲嬲猪出甫,相信应该都唔系好评喇,不过Nancy都补充话:“终于可以做Gym,冇事,磅数竟然轻咗,操多两嘢就番嚟啦。”佢仲话夏天就到,买件新泳衣畀自己做目标添,心态够晒正面。

网友都留言鼓励返佢:“嗰个人唔识欣赏先至咁讲你嘅啫,唔使理佢”、“一直都keep得好好”,而好友张宝儿就整几个哈哈笑表情留言:“佢应该系话你多腹肌”,Nancy都礼尚往来话:“根本冇覆机。”




Leave a Reply