“东张女神”何沛珈新剧演兽医护士…

“东张女神”何沛珈新剧演兽医护士 以前养过乜?

“东张女神”何沛珈近日入剧组拍摄《宠爱Pet Pet》,入行前做过护士的她,多次在剧集中客串做护士,今次都做番老本行,不过是做兽医护士,跟随饰演兽医的林夏薇(薇薇)工作。早前她在社交网偷影林夏薇埋位前用心读剧本,大赞薇薇读剧本都咁靓。

提到她的护士形像受落,成为TVB御用护士?她称:“就算以前做过护士都好,其实演戏系两回事,仲要今次系对住动物,咁大个女最多养过鱼,不过之前有个底系易啲pick up,今次会考演技啲。”虽然经常饰演护士,但她每次都会在角色中加入不同个性,“护士唔一定一模一样,如果次次演一个好正经嘅护士,好冇新鲜感嘛!我都想试吓唔同角色嘅。”

剧组近日开工,让她第一次体验慢慢开夜班,感觉新奇拍得好开心。而《东张西望》都要两边兼顾,她笑指现在更注重一件事:“更加注意今日肿唔肿,因为做东张戴口罩,肿啲大家都睇唔到,依家肿啲好容易睇到,日日都要饮斋啡。”



Leave a Reply