蒋家旻见过鬼怕黑 唔敢上敖嘉年屋…

蒋家旻见过鬼怕黑 唔敢上敖嘉年屋企

TVB女星蒋家旻(Angel)自言感情路上曾相当冲动,拍拖“易来易去”,如今会比较慎重。对于早前与敖嘉年传绯闻,她强调是朋友关系,已没再去对方寓所,担心吓怕身边追求者。蒋家旻于无綫剧《双生陌生人》饰演“聪明女”,懂得运用人脉关系达到目的,得知何广沛对她情有独锺,但她感到“未系时候”而选择牺牲爱情,即使热吻后仍拒绝确定彼此关系。

谈到现实中的爱情观,她表示:“我喺热恋期会感性行先,但到分手期就会好理性。以前我好容易锺意人,依家过咗30岁好多嘢要考虑,追求爱情之馀兼顾嘅嘢亦多咗。”

回顾以往情路,Angel慨叹:“太快开始一段关系,试过1个月就一齐,然后先去了解,发现性格唔夹就分手。(你会闪婚?)唔会,我系冇乜安全感嘅人,起码要拍1年拖。(试过有结婚冲动?)冇,完全唔知好想结婚嘅感觉系点,但我唔系不婚主义者,都想有朝一日组织家庭。”

问到拣圈中或圈外人?她表示:“圈中人嘅话,记者、同事可以帮手睇住佢有冇出轨,除非佢想事业尽毁!圈外人就可以话畀我知外边嘅世界系点,教识我好多嘢,总之最紧要系对方内心够强大,明白我嘅工作。”

感激敖嘉年自揭私隐
提到早前与好友敖嘉年传绯闻,她强调:“冇开始过,好彩冇影响友谊,传绯闻后有互相问候。佢系个低调嘅人,但惊影响我嘅事业,连私事(离婚)都要公开讲。(仲有冇上佢屋企?)冇啦,其实以前都系同朋友去。依家太多‘标题党’,根本唔了解就去相信,我真系单身。(影响追求者?)有啲朋友都担心同我出街会被人影到,我惊人哋惊咗我,唔想同我了解接触。”

问到圈中哪位男神是她最想拍亲吻戏的对象?她笑言:“啱啱先同姜丽文倾过,我真系冇谂呢啲嘢。未入行前我好锺意森美,觉得佢顾家同成熟,但都冇谂过同佢咁样合作。”








Leave a Reply