星岛网:波波黄婧灵自封TVB智慧波…

星岛网:波波黄婧灵自封TVB智慧波 三围数字成谜要保留私隐

拥有丰满身材的“波波”黄婧灵,去年4月签约做TVB亲生女,早前与Ben Sir欧阳伟豪一同主持J2节目《冇人性教育》,因言论大胆及够投入,被封新一代“性女”。

昨日波波在IG限时动态与网民互动,大玩近期流行的“NGL.LINK”(匿名问答),当中有网民问她为何经常要卖胸?波波大方回应,还反客为主说:“都要有先卖到,同埋我想讲好耐,我卖点係脑,出名TVB智慧波。或者大家可以多啲留意吓我个头骨,我呢一款头骨係搵到钱淨到钱嘅头骨。”

波波自言自己有脑之外,还好勤力,在半工读的情况下,早前终于大学毕业:“我读asso个阵係唔训教(瞓觉),因为想训(瞓)嘅时候已经要返工。但係我咁讲我一定係最勤力嘅学生”。对于择偶条件,波波希望另一半当她是宠物般爱锡:“专一锡我,买嘢食俾我,陪我玩,帮我谂嘢,希望佢会当我係小狗咁样”。

而波波的身材一直是大众焦点,网民当然没有放过机会,她列出大量关于她的三围及上围Cup数,但波波就拒绝回应,自言是自己的小小私隐:“答了n次,大家依然会问的问题。我知道媒体有提及过,但其实我本人从来无透露过,留返小小私隐。”







Leave a Reply