明报OL:郑裕玲忆年少时境况与白雪公主一样…

明报OL:郑裕玲忆年少时境况与白雪公主一样 余德丞曾删除留言被网民狙击

余德丞在社交平台分享他随郑裕玲(Do姐)夜游主题乐园的片段,两人在片段中交换礼物,又一同观看晚上的户外演出,最后更分享心事。

Do姐回忆年少时曾生活得不开心,她说︰“我见到头先有白雪公主喺嗰个骚,我记得我细个嘅时候,我妈咪带我睇白雪公主,呢个人物对于我都有啲启发。大家都知道我係单亲家庭嘅,你知白雪公主被后母恰,又赶咗佢出嚟。呢个人生其实唔係好开心嘅,等于我当时咁样。见到佢后尾认识咗七个小矮人,七个好好嘅朋友帮佢渡过好多难关,后来有王子惜番佢、救番佢。我觉得人生喺最唔好嘅时候唔好失望,往往有啲人对你有帮助,或者自己发奋嘅时候,一定係有弯转嘅,佢会变得更好嘅,所以头先见到个骚,见到白雪公主勾起我呢啲记忆。”

余德丞透露初入行时,未懂如何面对负评,曾因此闯祸。他说︰“有一日,有人喺社交平台上留咗一啲负面嘅评语,咁之后我就delete佢。咁就大件事啦,佢见到你delete,佢疯冚埋嚟呀,一百几廿万个咁,之后我就学识点样去面对。”

Do姐问他现在如何应对负评,余德丞说︰“咁就要学识点样分析呢啲评语,係正面嘅评语,定係一个恶意嘅攻击。如果係一个正面嘅评语,咁就要听一听对方想你有啲乜嘢要改进,吸收咗呢个经验再上路。”

Leave a Reply