明报OL:仔仔一堂|马诗慧由抗拒到…

明报OL:仔仔一堂|马诗慧由抗拒到接纳女儿同志身分:个女有自己选择

J2节目《仔仔一堂》昨晚(2日)一集,嘉宾马诗慧(Janet)分享从抗拒到接纳女儿王曼喜是同志的过程:「我谂我系一个几传统慨妈咪,我都系想我啲小朋友结婚生仔。初头系我自己Sense到,渠喺美国返嚟放暑假,我成日见到渠用电脑同个女仔倾偈,我就问渠,渠初头唔认。直至有一日渠就话系呀,我系钟意女仔,咁我净系同渠讲:『我谂你睇定啲先啦,迟啲你可能钟意番男仔』。」

主持王贤志(Vinci)闻言大表诧异,并追问Janet是否因事情发生在自己女儿身上才难以接受,Janet说:「冇错,我好多同志朋友,我觉得渠哋好Nice,好Talented。」

Janet又谓后来全靠一个「窿」令自己想通,过程相当神奇,Janet说:「有次我去做Massage,张床咪有个窿慨,喺个窿度突然之间有人同我讲:『你要开始去接受呢样嘢,因为呢样嘢会影响到你同你个女慨关系。』我做完之后就觉得要Let Go喇,我个女有自己慨生活,有自己爱慨人,有自己慨选择。」

问及老公王敏德(Michael)当时的反应,Janet表示他对于女儿同志身分欣然接受,平时最接受不到的是女儿打扮性感,Janet说:「如果我啲女着裙短啲、裤短啲呢,渠就『喂喂喂,话畀佢哋听唔好着咁短呀,太低胸喇。』」

Janet表示自从接纳女儿同志身分后,全家关系变得密切:「𠵱家渠慨Partner,我哋都当渠系家人,感觉好Warm。对于仔女,搵到自己慨爱系最紧要。当你睇到个女搵到钟意自己同自己钟意慨人,呢个系一个Blessing。」言谈间的真挚令在场仔仔大为感动,个个眼湿湿。

Leave a Reply