AbrandNewDay

星岛网:黄嘉乐离巢丨亲回离开TVB原因:畀机会自己睇吓其他嘢

现年43岁的黄嘉乐(Stephen)昨晚(2日)宣布离巢TVB,黄嘉乐今日(3日)回覆《星岛头条》,他首先感谢公司和监制,畀机会他拍摄《法言人》:「经过二十年终于可以担正,喺自己成长慨地方做到呢一次主角,真系好感恩,好感谢畀机会我慨人。离开公司就当然好唔舍得啦,我真系喺呢度入行,喺呢度成长,好多感情。」

谈到将来的发展,黄嘉乐说:「而家我过咗40岁,又成家立室咗,自己好想有啲改变,始终一直我哋喺公司慨身份比较被动,而家可以试下唔同慨嘢,咁多年除咗拍剧,好似冇畀机会自己睇吓其他嘢,睇下岀面发生紧乜嘢。而家我觉得系一个好好慨契机,真系乜嘢都想试。」

至于有否与太太商量,黄嘉乐笑言当然有:「咁大件事当然有同太太商量吓啦,太太好支持我每一个决定,佢仲话:『最紧要我开心。』其实即使将来同TVB都可以用唔同方式合作,只系自己想睇下岀面有咩嘢可以尝试同挑战。」

入行21年的他,昨晚(2日)在社交平台发文感谢这些年陪伴他成长的一切,感恩所有遇上的人和事,而且全都是最好的收获:「跳岀舒适圈,寻找更多机遇,迎接未来更多挑战,期待一个全新的自己。#AbrandNewDay# #感恩一切# #人生有几多个十年#」。




Leave a Reply