明报OL:关智斌生日聚会搞大咗…

明报OL:关智斌生日聚会搞大咗 20年前半裸照「出土」要没收

关智斌(Kenny)42岁生日,多年来没有跟粉丝举行聚会,今年他决定跟fans过生日,逾百人出席,Kenny满场飞更坐匀每张台跟fans互动,被笑指是「坐台」抢手货。生日会于尖沙咀一间餐厅举行,餐厅负责人林柏希被临拉夫做司仪。

Kenny到场时见逾百粉丝的大场面好惊喜,笑指自己「搞大咗」,两星期前跟同事说想跟粉丝聚会,之前曾答应但没有实行,说:「今年睇吓有冇人想出席啦,你帮我问吓先啦。」原本预30人,简单见面食饭,结果百多人参加,Kenny很感动:「多谢你哋冇唔记得我。I love you all!Thank you!」

问及来年工作安排?他称会继续拍摄自己喜爱的电影及电视剧,有粉丝大叫「开show」,他回应说:「系喎!开show喎!真系技痒,我都好耐冇唱歌啦。真系好衷心多谢大家,所以我嚟之前已经讲:『你哋有乜嘢需求我尽量满足!之前应承咗帮你哋签慨专辑、写真集、相等等,总之来者不拒!』」有人拿着一张Kenny半裸poster要求签名,他笑说:「嗰张可以收埋渠!可以收埋渠!呢张已经系廿年前慨裸照呀!我都真系唔好意思,嗰阵时啱啱出道呀。呢张相应该有廿年,张纸仲未黄慨?哈哈,你又keep得几好喎!」

Kenny对上一次跟fan club聚会是十多年前,说:「我都几内疚,因为渠哋成日喺IG留言畀我,成日都闹我,呢度差唔多每个人都闹过我㗎,哈哈。话我成日走数,跟住我就谂,咦!不如今年生日趁呢个机会畀佢哋当面闹我啦,哈哈!」

Leave a Reply