星岛网:周柏豪教连诗雅做好老婆:要戒幼稚…

星岛网:周柏豪教连诗雅做好老婆:要戒幼稚 单身郑融好想结婚生两个B

周柏豪率「种星堂」艺人连诗雅(Shiga)、郑融、梁诺妍、黎纪君、钟浠文、陈颖妮、黄祖贻、钟嘉骏及吴若希胞弟吴梓枫向《头条日报》读者拜年,望新一年身体健康。柏豪更以大前辈身份赠师弟妹几句,除起哄叫梁诺妍生个兔B外,更「醒」准陈太Shiga做好老婆要点。

采访:方骞平 摄影:谭志光 发型:kate@ hairculture 服装:yanyanknits, charles and keith (黎纪君) self portrait @stylecarousel (连诗雅) 场地:富豪香港酒店

去年周柏豪参与内地《声生不息》、《披荆斩棘》、《大湾仔的夜2》等共5个综艺节目,还有大量商演及广告等赚到猪茏入水,他坦言疫情下冇穿冇烂,仲赚到「开心价」非常幸福,更自爆好多朋友都有经济困难,他帮得就帮:「呢几年真系过得唔容易,边个人谂过飞机师会失业?就算我有朋友做医疗及医生都话唔掂,所以希望人人有工做,冇工开屋企人会冇嘢食,好彩𠵱家中港通关,世界都改变紧,要向好方面进发。」

柏豪内地星马开Show

曾连续两年夺无线「最受欢迎男歌星」的周柏豪,刚约满合作6年的星梦娱乐(TMG),最新广东歌《小船大海》及国语歌《敬老爸》交由经理人公司「种星堂」制作及发行,他解释因为想试新嘢:「𠵱家啲嘢要快,自己做有机会配合到变幻莫测慨大时代趋势,而且想将内地学到慨嘢放喺自己舞台,做到自己想做慨音乐。」

他更打算今年在内地及星马开个唱,但绝对唔会谂生多个B,亦斩钉截铁表示唔会出「意外」:「同太太Stephanie商量过,𠵱家一人抱一个,渠哋最有安全感,生多个慨话,其中一个就会被忽略。」柏豪又起哄叫育有一女的梁诺妍生多个,女方笑说:「咁养多只宠物啦!」她表示跟老公洪永城有家庭计划,不论生仔定女定孖胎都会生多一次。

Shiga做有童真陈太

4月准新娘Shiga对生儿育女抱顺其自然态度,因为婚后两天已经要开工,她认为结婚只系姓氏改变,仲坚持保持小朋友慨童真,对此,周柏豪即提点她:「结咗婚同先生关系会唔同咗,婚后另外有一头家顾慨嘢会多咗,你明唔明呀?睇嚟你仲未长大,仲系细路!」柏豪又以派利是做例子:「婚后会轰烈式派利是,朋友会带埋仔女嚟拜年,我普遍要派6位数利是。」Shiga听到吓了一跳,笑言明年要去避年。柏豪即否定她说法:「𠵱家有埋电子利是冇得走鸡!」

Shiga自言有乜唔识,会向周柏豪及梁诺妍请教,周柏豪再认真提醒她:「夫妻间嗌交唔紧要,少少磨擦都OK,系一种沟通方式,要互相尊重。」他再三提醒Shiga要好好Enjoy一生人得一次的婚礼,因为当日好快会过去。另外,38岁的郑融希望今年有自家创作作品及个唱外,最重要可以搵到真桃花,然后组织家庭生两个B。
















Leave a Reply