星岛网:导演贾胜枫激赞Sammi完美…

星岛网:导演贾胜枫激赞Sammi完美演绎「天美姨姨」外表硬净内心脆弱扮坚强

导演贾胜枫的首部电影《流水落花》以寄养家庭为背景,邀得天后郑秀文(Sammi)合作,他坦认最初担心对方不答应,亦顾虑大明星难沟通,结果Sammi在片场就是角色「天美姨姨」,任小演员爬上大髀玩,又踢住拖零架子跟贾导倾戏,跟台上的天后气场判若两人。

采访:杜杜 摄影:谭志光 场地:K11 ARTUS

贾导对寄养家庭背景有兴趣,除了有朋友曾是寄养儿童,对这方面有多点了解外,新导演以家庭背景创作故事较易令观众有共鸣。而他跟编剧太太罗金翡构思剧本时,已铁定男、女主角是陆骏光和Sammi,前者因拍短片时认识,就像「何彬」一样有大细路性格,而后者虽不认识,但就跟角色特质不谋而合,「渠畀人感觉外表好硬净好倔强,内里有少少脆弱同温柔,同角色系perfect match,『天美』死咗个仔,要撑住令人觉得渠OK冇事,扮到好坚强,我搵唔到第2个女演员更适合。」

Sammi同小演员似家人

首次执导长片便想跟天后合作,贾导直认最初打定输数Sammi未必答应,到答应后又担心难沟通,不过甫合作已令他紧张全消,「一开始谂佢咁资深同过咁多导演合作,一定会评价我,但渠入咗片场就系『天美姨姨』,会踢住拖鞋,坐喺床上面抹住汗同我讨论应该点演,连唔使出镜,行步路都系『天美姨姨』,睇得出渠私底下做咗好多功夫同研究,呢种亲近,好快令我放低紧张。拍完戏(2021年)后Sammi叫我睇佢演唱会,渠喺台上又唱又跳,嗰吓先醒觉,Sammi系一粒星嚟,突然感觉『天美姨姨』走咗嘞!嗰吓都有少少眼湿湿唔舍得。」

Sammi和陆骏光要跟好多小演员演多场感情戏,贾导大赞他们的专业令拍摄更顺利,「两个主角知道唔系要拍嗰吓先同小朋友建立感情,所以渠哋唔使埋位时,会同我坐喺房一齐睇Mon,啲小朋友好自然爬咗上渠哋大髀一齐睇,喺度胡言乱语,就好似一个家庭,渠哋镜头外都咁玩,入戏就好容易。」








Leave a Reply