星岛网:江嘉敏身体差毛囊发炎胸前含脓…

星岛网:江嘉敏身体差毛囊发炎胸前含脓 戒公主脾气搵叻男友

28岁的江嘉敏(Kaman)在TVB新剧《新四十二章》中遭周嘉洛连环掌掴,真系好惨猪,不过镜头外原来仲惨,她拍《黄金万両》及《新》剧期间分别试过晕低,吓亲剧组人员,但她仍坚持要做打女及拍古装剧。她大笑说:「我好挨得㗎,可以无限轮回,晕过后再中暑,冇事。」

采访:方骞平 摄影:孔子服装:Breathing_Store 化妆发型:NamNam Lam @ Namnam studio

江嘉敏拍《新四十二章》期间曾晕低,但她否认外传因为M痛而痛到晕:「其实系因为剪短发,想身形好睇啲,所以每日只系食青瓜、鸡蛋及粟米嚟Keep fit,加上要应付大量慨动作戏及吊『威吔』戏,拍摄时间又长,冬天要着夏天单薄衫拍,所以体力不支晕低咗,直情要瞓上担架畀人抬走…」

成日中暑吓亲剧组
平日一向「大喇叭」的江嘉敏好少咁静,突然零反应都吓亲剧组:「马海伦仔女做医生,渠送咗个血压机畀我日日检查住血压,糖妹叮嘱我多饮水,邝洁楹仲每日同我刮痧,等我冇咁多毒素积聚喺体内。其实之前拍古装剧《黄金万両》时唔止搞到毛囊发炎,胸前又红又肿兼且含脓,又中过暑晕低,麻烦到前辈薛家燕、林漪娸帮我拨凉及冰敷降温,真系印象难忘,所以𠵱家要调理身子,注重健康为主,就算有人追,情人节收到花都唔强求,睇缘份啦。」经历上次感情创伤,Kaman学会要沟通,同埋要戒公主脾气,因为冇嘢系应份。她强调择偶条件唔一定系有钱人,只要有上进心就得:「因为我蠢,要个叻啲慨人傍住,但太叻慨话就同渠沟通唔到。」














Leave a Reply