明报OL:隐形战队|林子善1集3场喊戏…

明报OL:隐形战队|林子善1集3场喊戏 又哭又笑经历情绪过山车

林子善在TVB剧集《隐形战队》中饰演的囡囡,因行动时被Ocean(马国明饰)开枪打伤膝头致失去左脚,被迫离开前线。《隐形》昨晚播出第20集,囡囡受伤的真相终于曝光,原来他当日心急邀功,不听指令行动。Ocean为了保存囡囡名声而一直食死猫,囡囡亦因为未能接受自己的黑暗面,一直记不起关键线索。

囡囡在昨晚一集得悉真相后情绪激动,青筋暴现兼满眶泪水,对住Ocean叫喊“你愈伟大,我就愈想搵窿捐”、“我宁愿你咩都冇做过”、“唔係我,宝宝就唔会同你分手”、“所有嘢都係我自己一个做成”。离开前,囡囡向宝宝(唐诗咏饰)、Cool Sir(陈山聪饰)等人爆Seed,求他们不要再跟住自己。

子善在这一集有3场喊戏,被江美仪饰演的Madam Fong戏弄,以及辞职一事弄假成真时要喊完再笑再狂欢,经历情绪过山车。他坦言《隐形》是从演多年来拍得最吃力的剧︰“有时一返到公司就要喊,但第2场要笑,第3场普通情绪,第4场又喊过,所以嗰段时间好辛苦,加上好多对白都係分析性,所以係咁多年最吃力嘅一套剧。一个礼拜总有4、5场喊戏,然后好多资讯要讲要记,好在唔使打埋咋﹗”

子善感谢监制(文伟鸿,Jazz)的贴心安排及帮助︰“有时情绪争少少,Jazz会叫我培养吓情绪先,因为喊戏好多时要喊成个钟,唔係一次过拍晒,有时要分机位拍。Jazz好好,会拍晒我啲喊戏先,wide shot之后先补番。佢好惜演员,同佢拍动作戏、悲情戏好放心,只要你做足功课有听书,同佢拍戏会有所提升,所以TVB好多演员都好想拍佢啲嘢,因为有得着。”

刘佩玥早前接受《东张西望》访问时指子善很会哭︰“我哋围埋一齐睇第一集时,子善见到自己医院嗰幕戏,竟然喊到要走出去平复情绪,佢真係好可爱。”



Leave a Reply