星岛网:中年好声音丨周吉佩自爆与…

星岛网:中年好声音丨周吉佩自爆与老婆分房睡七年
新婚连诗雅发现重点:仲可以制造到细佬

周吉佩(吉吉)日前在TVB节目《中年好声音》爆冷获得冠军,他在总决赛前接受“虾头”杨诗敏与连诗雅的网台节目《丝打围炉》访问,大谈多年来的音乐路外,亦提到与港姐太太黄彦欣的关係。

周吉佩早前多次在访问中提到与太太曾因音乐有拗撬甚至吵大镬,接受《丝打围炉》访问时,仍未夺冠的周吉佩在节目中坦言已经在节目上得到最想要的东西:“就係有太太180度嘅转变支持。”

周吉佩在访问提到太太的转变:“佢初头係反对,闹交㖭,因为佢觉得我仲喺度发明星梦。”他表示当时先斩后奏报名,太太更是从好友曹敏宝口中得知他参加《中年好声音》的消息:“我仲记得我嗰阵喺老婆隔篱睇到个message,心谂死喇!”他提到早年曾瞒着太太签约唱片公司,后来影响到正职收入,当时太太更是正在陀第一胎,令太太对他大失信心,更伤到彼此的信任。

周吉佩指每次与太太谈到音乐都很容易起争拗:“我喺屋企都唔敢唱歌,以前有studio喺studio练歌,喺屋企完全唔出声,好似哑咗咁,从来冇喺屋企唱过歌,小朋友都唔知我係唱歌嘅。”

后来周吉佩在《中年好声音》一度被淘汰,之后他收到制作组电话,有机会重返节目,他形容太太此时“突然醒咗”:“我个人沉醉喺失落感,电话都唔想听,跟住我老婆行出嚟话制作组好似搵我返去,佢话嗰下佢觉得原来你条友仔都有人欣赏你㗎喎!”

周吉佩提到与太太在25岁订婚,28岁结婚不久就怀孕:“好快有小朋友组织家庭,虽然后生生小朋友有好处,但好想同太太有二人世界先有小朋友。”

他太呻现在已经没有二人世界,生B后更已经分房瞓长达七年:“我同我老婆分瞓房七年,好惨啊!我要投诉!因为我太太生咗小朋友后,母性突然大爆发,完全skip咗我,将我啲被铺掉去间细房,要我自己瞓,佢同小朋友瞓;由嗰日开始分房瞓到今日,七年几。”

周吉佩续言:“因为我生咗两个小朋友,第二个紧接第一个,个女7岁几,由个女第一日出世已经分房瞓。跟住我细仔出世,我而家细仔5岁,同我太太瞓同一间房,我就自己瞓,其实好唔开心㗎。”虾头、连诗雅此时却发现重点:“不过你哋都都有细仔喎,仲可以制造到细佬。”周吉佩笑说:“喺梳化嗰啲,哈哈”
















Leave a Reply