星岛网:黎燕珊感动享受不用脑之旅…

星岛网:黎燕珊感动享受不用脑之旅 仔女请东京旅行庆祝59岁生日

刚过去的5月20日是黎燕珊59岁生日,她开心登六前最后一个生日,获大女咏诗(Wynce)和细仔德权邀请到东京旅行庆祝,同行还有未来女婿健仔。珊姐原来已跟仔女相隔15年再一家三口去旅行,现在仔女已识为她安排一切,兴奋之馀亦很感动。採访:杜杜

珊姐最初都担心这个生日之旅未能成行,因她有剧在身怕难度期,“我客串紧《新闻女王》演何依婷妈咪,又准备开《逆天奇案2》,都担心未必请到4日假,好彩最尾起行前公司都批咗,唔係就浪费晒啲仔女嘅心血。”

珊姐笑言此行完全不用用脑,因一切仔女已为我安排好,令她玩得舒服又安心,“Wynce佢哋真係安排得好好,我哋去咗富士山附近玩,有得浸温泉,又可以睇花田嗰啲靓风景,佢哋知我唔食牛肉同好多肉,都预备其他嘢畀我食,未来女婿健仔亦都好乖,提议自驾游等我可以玩得舒服啲,所以呢4日我真係唔使点用脑,淨係食同玩咋!”

惊觉仔女已长大

回想上次一家三口之行,原来已是15年前,珊姐惊觉一对仔女已长大成人,“上次我一个带佢哋两个去玩,咩都要自己去搞真係好忙好攰,今次佢哋已经识得照顾返我转头,佢哋都大个晒。”原来囝囝将被派到英国工作,令珊姐特别感触,“梗係唔捨得啦,虽然阿仔之前都去过外国读书,都24岁咁大个,但係做妈咪都係会担心嘅。”

珊姐已计划明年六十大寿可能会到英国一齐庆祝,“佢飞唔到返嚟,我咪去英国搵佢一齐玩囉,之后我有时间放假或者都会去英国住吓,但移民就唔会谂,我都係锺意香港生活多啲,同埋我仲係好锺意演戏。”












Leave a Reply