星岛网:庄思敏撑绯闻男友汪小菲斥大S无理…

星岛网:庄思敏撑绯闻男友汪小菲斥大S无理
“鱼旦妈”真身夜总会常客曾叫泰韩“鸭仔”

TVB热播剧《一舞倾城》成为热话,剧中重现香港80年代的夜总会面貌,饰演妈妈生“鱼旦妈”的庄思敏(Jacquelin)自爆多年来不时跟朋友去夜总会消遣,甚至帮衬过“鸭店”,发现“鸭仔”唔及男艺人靓仔,冇下次。另外,对于传绯闻的汪小菲将子女正面照曝光被前妻大S提告,Jacquelin唔怕再惹是非撑朋友:“点解唔摆得相?自己仔女喎…唔合理。”

採访:方骞平 形象:Seetz Chan

《一舞倾城》涉及X暴力、S/M、打斗、掌掴等激烈场面,“鱼旦妈”跟李嘉亦有多场牀战,不过由于意识及动作太大胆,观众已无缘睇到,Jacquelin对于心血被Cut唔觉可惜,最重要交代到件事。

对于被批胀爆,她解释因为髮型影响,加上晚装多摺位,连牀上包住的毛巾都好大条:“不过都可以接受嘅,因为我饰演係妈妈生唔係舞小姐。”对于性侵剧情,她认为从过去到现在都一直存在,就算被后父强姦亦有唔少真实案例,剧情只是交代舞小姐职业背后的故事,唔觉重口味。

新型夜总会似K场

Jacquelin当年拍电影《金鸡》时经已落过盛极一时的尖东大富豪夜总会,印象中佈置金碧辉煌,有大厅及贵宾厢房,置身大厅嘅囡囡同客人,你有你揽我有我揽,纸醉金迷,跟剧中呈现的场景差唔多:“即使𠵱家我都会跟朋友去港、台啲新型夜总会,但今时今日嘅夜总会变咗K场,环境唔同晒,不过,依然有妈妈生带女入房畀客人拣,班囡囡着Cocktail Dress,唔似当年着低胸晚装,都係陪客倾偈、唱歌、猜枚、饮酒、出街。”

欢场唔会投入感情

不单去过夜总会消遣,Jacquelin仲自爆10几年前落过尖东“鸭店”叫“鸭仔”,但坦言玩得唔过瘾:“嗰次7个朋友,叫咗4个来自韩国及泰国,好高头大马嘅书生型囝囝,部份来港读书,做PT赚吓外快,其实我冇深入了解佢哋背后嘅故事,更加唔想听,又唔係去助养儿童,去玩只係寻开心,讲真对方未必想讲,讲嘅未必係真,纯粹係无聊跟朋友去见识,一定唔会投放感情落去。”

当晚Jacquelin同囝囝所做嘅事,跟喺夜总会搵囡囡陪坐冇分别:“现实版唔会係电影《鸭王》嘅情节,不论囝囝定囡囡唔算热情进取,跟80年代态度差好远,𠵱家班囡囡仲Sell Cool。我喺呢行见咁多靓仔,佢哋点靓都及唔上,所以都唔好玩嘅,一次性算喇唔好嘥钱。”

冇谂过同小菲发展

另外, 回复单身的庄思敏上月被揭与汪小菲在港密会,对于母亲节时汪小菲为孺仔汪希箖举行生日会,并上载子女正面合照到社交网,令大S(徐熙媛)震怒提告,对此,Jacquelin不平则鸣斥小菲前妻大S野蛮唔合理:“有睇呢单新闻,我觉得惨,仔女係自己嘅,点解唔摆得相?有啲唔合理喎。不过,人哋家事冇得讨论,等佢自己解决,我冇联络佢费事再刺激佢,呢啲时间唔好骚扰佢。”

虽然Jacquelin持开放态度迎接第二春,只要处理得到家事,亦唔介意对象失婚有子女,但强调同汪小菲唔熟,只係随朋友同枱食过一次饭,亦冇谂过发展。














Leave a Reply