星岛:张玉珊认爱卢启贤…

星岛:张玉珊认爱卢启贤 为男友被指夸大身家喊冤 大讚孝顺係好爸爸

张玉珊自幕前引退从商后,身边一直不乏追求者,但事业大过天的她多年来感情生活一直空白。最近有线人向本报爆料指在意大利甄子丹与汪诗诗举行结婚20週年婚礼的现场,目睹张玉珊与一型男过从甚密,两人糖黐豆般形影不离,更有拖手搂腰等亲密举动。而记者进一步查证后,发现男方为一家人寿保险公司的行政总裁卢启贤,但最近却被某媒体指控其夸大身家。

就此本报特意致电张玉珊求证,她首先大方认爱。“係呀,我哋係喺疫情期间经一位朋友介绍认识嘅。可能我哋大家都係做生意嘅,所以都好多共同话题,而且三观都好吻合。佢最吸引我係份人好孝顺,对佢个囡囡又好好,係一个廿四孝爸爸,而且对自己嘅事业好专注好有要求。最重要係佢好gentleman好识照顾我。我哋而家感情都好好,多谢大家关心。”

记者继而问到最近有关男方的负面报导,张玉珊表示:“其实我觉得呢单根本就係公关灾难啦,佢外国公司同事当佢係Marketing material,英国公关公司当佢提款机,做一次揿一次钱。佢梗係对嗰个记者唔够nice,隻眼擘得唔够大,人哋觉得佢唔够友善,如果唔係点会咁多人唔写去写佢,呢个年代一支笔就可以写死佢。不过食得咸鱼抵得渴,佢做高端财富管理,点样都要保护自己嘅客户,咁佢自己啃咗佢啦!对我嚟讲你哋写佢100亿同10几亿身家,最好个数目讲得越少越好啦!有都最好唔好认,你哋20年嚟问我身家,我从来都无答过啦!”

张玉珊其后补充:“其实我都认识写佢嗰位传媒老闆,事后我都有找佢晦气,我叫佢一係介绍另一个男朋友比我,一係话我知点解咁多人唔写要写佢。佢话你男朋友对啲传媒唔够nice,加上英国公关公司做得太差,我都管唔到我啲同事!Sorry!”

最后,被问到为何不主动向外公开恋情,张玉珊表示:“我不嬲都唔讲呢啲嘢嘅啦,只係希望唔好烧到其他无辜嘅女仔。作为女朋友,我本来都想灰姑娘着玻璃鞋出场,而家变咗花木兰出场都OK吖,哈哈!”
















Leave a Reply