明报:孖林智乐潘静文…

明报:孖林智乐潘静文 组限定组合开骚 张驰豪预告台上除衫骚肌

张驰豪(Aska)、林智乐(Felix)及潘静文(Sherman)将为全新一系列现场音乐会《音乐出没》打响头炮,3人从歌唱比赛出道,成为《音乐出没》系列首个演出单位组合,大会特以“First Jump”为题,3人落力跳足8小时,做跳跃动作拍演唱会海报。他们将于5月18日假海洋公园举行《音乐出没First Jump第一弹:Aska 张驰豪 X Felix 林智乐 X Sherman潘静文》,门票昨日(15日)已公开发售。

操肌弗爆的Aska在新歌MV以鱼网背心、透视恤衫演出,又出新歌又开骚,被力捧的Aska感到开心:“我拍MV之前已经比平时再爆Seed操肌同控制饮食。(操得太尽?)想将自己最好一面喺台上骚畀大家睇,报答Fans同大家嘅支持。嚟紧开骚我都继续爆Seed操,到时效果比海报更‘爆肌’! ”Aska还预告:“台上除衫骚Body冇问题,会构思其他大尺度的演出,𠵱家先卖关子。”

日前获炎明熹(Gigi)邀请任演唱会嘉宾的林智乐(Felix)则透露,已邀请Gigi睇骚:“佢(Gigi)本身都知我哋开骚,我喺后台有亲自邀请佢嚟睇。”Felix与Aska老友鬼鬼,早前连见偶像A-Lin自肥都一齐,大胆邀请对方听自己新歌:“当日仲撞到我哋《声梦》导师Gin Lee、泳儿同Janice,我有逐个邀请佢哋嚟睇骚,被公司同事笑我有铺‘邀请瘾’,去到边都邀请人,做咗人肉流动宣传,我都畀个叻自己!”

潘静文(Sherman)被问到怕不怕2男1女组成“嬲”组合,Sherman谓:“佢两个私底下甩绳马骝,希望去到綵排及演出时,唔会畀佢哋激到气绝,歌单方面想可以搵啲合唱歌,又或者有啲位可以合埋我哋3把声去唱。”



Leave a Reply